loading...
آوا فارسی
ترنس - رپ - پاپ و هر سبکی دیگه ... اینجا به صورت کاملا  رایگان 
ارشیو کامل البوم و تک اهنگ های شهر های ایران 
شهر مورد نظر رو انتخاب کنید و اهنگ های اون رو دانلود کنید 
شما هم اهنگ های شهر خودتون رو واسه ما ارسال کنید تا به صورت رایگان اینجا قرار بگیره
avafarsi0098@gmail.com
لطفا عضو شوید تا مطالب جدید به ایمیل ارسال شود
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rapfar30.com در تاریخ 1393/01/28 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

سايت رپ فارسي به علت تغيير مديريت - به مدت محدود اقدام به پخش موزيک هاي شما به صورت رايگان ميکند (حتما به سايت ما سر بزنيد)

http://rapfar30.com


این نظر توسط dariush در تاریخ 1393/01/20 و 12:13 دقیقه ارسال شده است

!!!Hapyy new year norouz!!!for always...just2 1شکلک

این نظر توسط یه خواننده 15 ساله در تاریخ 1393/01/08 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

بفرما اینم آهنگ شهر من که تکستشو خودم گفتم. من یه رپر 15 ساله ام و تکستامم خودم میگم.
http://uplod.ir/4o161ikoenut/Four_t_ers_-_inja_miyaneh_ast.mp3.htm


این نظر توسط یه خواننده 15 ساله در تاریخ 1393/01/08 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

بفرما اینم آهنگ شهر من که تکستشو خودم گفتم. من یه رپر 15 ساله ام و تکستامم خودم میگم.
http://uplod.ir/4o161ikoenut/Four_t_ers_-_inja_miyaneh_ast.mp3.htm


این نظر توسط music در تاریخ 1392/11/28 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

rAp zanjan o241 رپ زنجان

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/10/29 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

salam vase ahangaye shahre ma mitunin b www.voicekhoy.blogfa.com berin mamnun misham bezarinesh آذربایجان غربیشکلکlotfan esme kesayi k ahangaro mifrestanam benevisin

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1392/09/24 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

با سلام من خودم یکی از بازدید کنندگان هروزتونم راستی یکی از دوستام یه اهنگی خونده به نظره من قشنگ ممنون میشم که از این خواننده حمایت کنید اهنگش تو وبلاگم هست حتما دانلود کنید.
http://ava2music.loxblog.com

این نظر توسط ذبیح الله اسفندیاری در تاریخ 1392/09/19 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

داداش سایتتون عالیه...
داداشی من تکست نویسیم بد نیست...اما اهنگ سازی ندارم که کارم رو به طور حرفه ای بدم بیرون....
شما می گید چیکار کنم....راستی وضعیت مالیم هم خوب نیست...
شما اگه کمکی از دستتون یر میاد دریغ نکنید....
راستی اگه برید تو سایتم می تونید اهنگامو ببینید...منم خوش حال می شم....
www.zabihtaktaz.blogdehi.com

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/08/22 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

http://uplod.ir/91vb75s4glgz/mowj..0381..namayeshe_arusaki.mp3.htm
in linke musicame esmamo nemishe begam sry
bache shahrekord hastam [chaharmahal&bakhtiari]
mamnun misham agar ahangamo qabul konid toye siteton bashe


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین رپرهای ایران از نظر شما؟
    سبک مورد علاقه شما چیه ؟
    بهترین خواننده پاپ داخل ایران از نظر شما؟
    بهترین خواننده پاپ خارج ایران کیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6899
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 1,907
  • بازدید کلی : 156,950